10 سوالی که باید از شرکت های سئو کار بپرسید
نوشته شده توسط : ساحل

در این نوشتار به رسیدگی مهمترین سوالاتی می پردازیم که هنگام سفارش سئو سایت باید از یک شرکت سئو شغل و یا یک رایزن سئو پرسید. قصد از این نوشتار صریح کردن مواردی است که کمپانی های سئو شغل برای وب سایت شما انجام خواند داد.

آیا شما از رقبای خود برتر هستید ولی رتبه گوگل شما از آنها کمتر است؟ آیا سایتی با کیفیت را مدیریت می کنید که در واژه ها کلیدی مد نظرتان در گوگل رتبه ای ندارد؟ آیا از رتبه سایت خویش در گوگل رضایت ندارید؟ آیا رتبه شما در گوگل بالا است ولی مخاطبان سایت شما کمتر از کران انتظارتان است؟ اگر شما با این مشکلات مواجه هستید شما به یک کمپانی سئو پیشه و یا یک مشاور سئو دربایستن دارید.

نکته: شرکت های سئو شغل در ایران اغلب رتبه سایت در گوگل را در قرار عدل های خویش مد نظر پیمان میدهند. اگر تمام قوانین رتبه گیری در گوگل بدست شرکتی رعایت شود. سایت شما در سایر مرورگرها مثلا یاهو یا بینگ نیز رتبه بالایی به دست می آورد. زیرا که این مرورگرها همگی از یک سری قوانین مشخص پیروی می کنند و فقط تفاوت آنها در اولیت بندی این قوانین است. مثلا واژه ها کلیدی در احد اولیت نخست و در دیگری اولیت دوم است.

نکته: رتبه سایت در گوگل یک رتبه مشخص و تغییر ناپذیر نیست و مثلاً سایت شما در 90 درصد مواقع که کاربران از واژه کلیدی مد نظر بهره‌گیری می کنند در رتبه 2 و در باقی موارد در رتبه 4-3 است. این رتبه ها بر روی میزان بازدید کنند سایت شما تاثیر خواهند داشت. رتبه بالاتر در گوگل به افزایش میزان شناخت کاربران از برند شما و افزایش فروش سایت شما خواهد انجامید.

10 سوالی که باید از کمپانی های سئو پیشه پرسید:

شرکت های سئو شغل و سوالاتی که باید از آنها به پرسید


1- آیا شدنی است که لیستی از مشتریان فعلی و قبلی داشته باشید؟
شرکت های معتبر سئو معمولاً فهرست مشتریان خود را در کمر بستن دیگران قرار می دهد و حتی متعلق به برای تبلیغ کار و جنبش های خود کاربرد می کنند. داشتن این فهرست به شما کمک می کند که میزان توانایی کمپانی بر سئو را مشخص کنید و می توانید با چند مشتری کمپانی تماس گرفته و مطمئن شوید که آنها از رتبه گوگل خود خوشنود هستند و مخاطب مد نظر خود را با افزایش رتبه توسط آورده اند.

2-چگونه رتبه سایت شما در نتایج جستجو ارتقاء می یابد؟
به طور نمونه کمپانی سئو پیشه به شما اعلام می کند که ماهانه 20 تبلیغ و 3 بک لینک مرتبط برای سایت شما ایجاد خواهد کرد و این روند بعد از 6 ماه به بهبود رتبه سایت شما خواهد انجامید. مشخص کردن گونه تکاپو و زمان آن دارای اهمیت است.

مواردی که در تکنیک های سئو برای مشتریان این خدمات دارای اهمیت است عبارتند از: رسیدگی اولیه سایت برای برطرف کردن مشکلات احتمالی، رسیدگی تکاپو های سئو اتمام شده بر روی سایت و مشخص کردن میزان کارایی آن در بازه های زمانی مشخص، مشخص کردن خدمات سئو داخلی و سئو بیگانه برای سایت شما و مواردی مثل تولید لینک و یا رسیدگی عنوان و آدرس صفحات سایت. همچنین شما باید انتشار تبلیغات در شبکه های اجتماعی را نیز از کمپانی سئو شغل بخواهید. چرا که این خدمات به معروفیت برند شما کمک بسیاری خواهد کرد.

3- آیا کمپانی سئو پیشه به دستورالعمل های وبمستر گوگل متعهد است
می دانیم که سال جاری احتمال فریب دادن گوگل با فرآوری محتوای بی کیفیت، بک لینک بی کیفیت، متن های پنهان، لینک های نهان و مشابه آن بسیار کم شده است. اما همچنان شرکت هایی هستن که از روش های غیر مجاز برای سئو سایت مشتریان کاربرد می کنند. فلذا شما باید مطمئن شوید که مواردی که گوگل استفاده از آن را اکیداً بازداشته کرده در سایت شما کاربرد نمی شود.

مطمئن باشید عدم رعایت دستورالعمل گوگل دیر یا زود به سایت شما آفت خواهد زد.

4- آیا کمپانی سئو پیشه می توانند رتبه 1 گوگل را برای شما تضمین کند
به یاد داشته باشید که نامی ترین سئو کاران دنیا گفته اند که اگر کسی به آنها رتبه اول گوگل را تضمین دهد بسرعت فرار خواهند کرد. این جمله به معنی آن است که تنها مسیر تضمین چنین رتبه ای با روش هایی است که صد در صد در طویل مدت به سایت شما آسیب جبران ناپذیر خواهد زد. و این بازپسین بهترین اتفاقی است که ممکن است برای شما بی افتد. با پروا به اینکه الگوریتم های جدید گوگل دستیابی تضمینی به رتبه نخست را غیر ممکن کرده اند. شرکتی که چنین تضمینی به شما می دهد به شایستن زیاد حرفه ای نبوده و سرمایه شما را به هدر خواهد داد.

مواردی که باید در زمان مشاوره از کارشناس سئو بخواهید

5- آیا سایت شما از نظر سئو محلی نیز بهینه سازی خواهد شد
پرسش در ارتباط با میزان مهارت شرکت سئو کار در سئو محلی برای کسب و کارهای جدید بسیار حائز اهمیت است. شما برای ظفر بر رقیبان سرسخت خویش می توانید بهترین خدمات را در محل خود ارائه دهید و به این طریق گوی پیشی را از رقبا بربایید.

نکته: برای سئو محلی به چهره چیره دست باید سرور شما بیرون از ایران باشد. فلذا نیازی به یک سئو محلی حرفه ای برای تمام سایت ها نیست. شرکت سئو کار فقط کافیست سوداگری شما را بصورت محلی در گوگل ثبت کند و برای واژه هایی که در صنعت شما جستجوی محلی فوقانی دارند سایت شما را بهینه سازی کنند.

 

مشاوره سئو


6- آیا تمام دگرگونی ها در سایت به اطلاع شما خواهد رسید؟
یک شرکت سئو کار شدنی است حتی کدهای صفحات شما را نیز تغییر دهید. پس بسیار مهم است که شما بدانید در سایت چه رخداده است. بهتر است از شرکت های سئو کار بخواهید پیش از تغییر کد های اصلی صفحات با شما مشورت کنند.

برای نمونه یک شرکت سئو شغل شدنی است به کد صفحات شما تگ Title را اضافه کند و یا آن را ویرایش نمایید. تغییر عنوان صفحات سایت به بهینه سازی صفحات با واژه ها کلیدی می تواند کمک کند. ولی شما باید بدانید که سیاست شرکت سئو پیشه تغییر تمام عناوین موجود در سایت است و یا اینکه آنها می خواهند شما صفحاتی با عناوین مشخص در سایت اضافه کنید.

7- کمپانی سئو شغل چگونه کامیابی کمپین ها را اندازه گیری خواهد کرد؟
برای موفقیت در سئو باید میزان ترافیک دریافتی از هر کدام از کمپین های تبلیغاتی را محاسبه کرد. یا اینکه مشخص کرد که مخاطبان وب سایت از کدام کانال های تبلیغاتی به سمت سایت جذب شده اند. شما باید بدانید که کدام کمپین های تبلیغاتی و کدام کلمات کلیدی بیشترین بازده را برای سایت شما به همراه داشته اند.

8- نحوه تماس شرکت سئو کار با شما چگونه است و این تماس ها هر چند وقت یک بار رخ می دهد
خدمات مشتریان شرکت های گوناگون با هم متفاوت است. شما باید شرکتی را پیدا کنید که با توجه به احتیاج شما بتواند از راه تلگرام، واتس آپ، اسکایپ، ایمیل، تلفن و ... با شما وابستگی برپا کرده و اطلاعات لازم را به شما ارائه دهد.

9- خرج و مبلغ پرداختی برای خدمات سئو چقدر است
شرکت های سئو پیشه معمولاً پلن هایی را برای سئو تعریف می کنند. هر یک از این پلن ها معمولاً بر اساس تعداد کلمه کلیدی دلخواه مشتری و میزان بستگی این کلمات با سوداگری مشتری تعیین می شوند. البته سختی کلمات و تعداد رقبا و میزان شدامد هر کلمه نیز بر روی قیمت پایانی میتواند کارایی گذار باشد.

شما باید از هزینه هر پلن و خدمات ارائه شده در آن پلن مستحضر باشید. تا بتوانید برای برگزیدن یک پلن پسندیده برای سوداگری خویش تصمیم گیری کنید.

10 – اگر بخواهید قرارداد خویش را فسخ کنید چه اتفاقی رخ می دهد؟
اگر رتبه گوگل در قرار عدل تضمین شده باشد و کمپانی به آن رتبه در زمان تعیین شده نرسد چه رخ خواهد داد؟ اگر شما از روند سئو سایت خود خوشنود نباشید و بخواهید سئو سایت خویش را به شرکت دیگری واگذار کنید چطور؟ یک پیمان نامه اصولی باید دارای شرایط فسخ پیمان عدل باشد. شما باید بدانید که در چهره فسخ پیمان نامه چه مسئولیت هایی برای شما و چه مسئولیت هایی برای کمپانی وجود خواهد داشت.





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: